preloader

ŁADOWANIE...

Dziękujemy!

Zamknij
Menu

Siłownia & Fitness

Rezerwacja online

Pokoje

Wygoda, bezpieczeństwo, komfort

Opinie o nas

Bardzo dobrze wyposażona siłownia, bardzo miły personel w dodatku z bardzo dobrym nastawieniem do klienta- chciałam skorzystać z siłowni w godzinach bardzo wczesno porannych (przed otwarciem), Pani z recepcji umożliwiła mi to, co bardzo...

Gość ,
żródło: http://booking.com

INFORMACJE

Strefa siłownia & fitness o pow. około 650m2, bogato wyposażona w markowe urządzenia aerobowe i siłowe. Kilkadziesiąt maszyn cardio: bieżnie, stepery, orbitreki, rowerki człowego światowego producenta marki Life Fitness.

Specjalnie wyodrębniona strefa treningu funkcjonalnego (CROSS) marki HES

 

2 sale do zajeć grupowych, klimatyzowane oraz sala indoor cycling dla 20os.

Zajęcia

NOWOŚCI JESIEŃ, ZIMA 2017/2018!

Nowe zasady rezerwacji miejsc na zajęciach:

  • 48h przed terminem rezerwacji – poprzez rezerwację online
  • rezerwacja w apilkacji RESERVISE lub poprzez www >>>

 

FULL BODY WORKOUT 
Specjalistyczne zajęcia fitness, które wzmacniają, kształtują oraz umożliwiają wyrzeźbienie wszystkich partii ciała. Polegają na nieskomplikowanych, zwyczaj podstawowych krokach, wchodzących w skład treningu aerobowego. Ćwiczenia te nie są łączone w układ, charakteryzuje je duży poziom intensywności i skuteczności.

FITBOX
Program łączy kopnięcia, boks trening wydolnościowy i siłowy, które zwiększają wytrzymałość i sprawność całego ciała. Jeśli szukasz sposobu, aby zachować zdrowie, ukształtować Swoją sylwetkę i zwiększyć swoją energię, Fitbox jest dla Ciebie!

FUNCTIONAL SHAPE 
Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie wszystkich grup mięśniowych, wysmuklenie ciała i zgubienie zbędnych kilogramów, ale przede wszystkim na poprawę propriocepcji, koordynacji i stabilizacji. Na zajęciach wykorzystujemy ciężar swojego ciała oraz sprzęt miękki (duże i małe piłki, bosu, taśmy). Zajęcia kierujemy do wszystkich, głównie do tych którzy szukają większej świadomości ruchu i nowych wyzwań. 

PUMP & KETTLEBELLS 
Polega na trenowaniu najważniejszych grup mięśniowych poprzez stosowanie zmiennego obciążenia na sztandze w postaci wymiennych talerzy o różnej wadze. Dodatkowo wykorzystane są odważniki kulowe typu Kettlebells w pracy zarówno spalającej, jak i wzmacniającej.

MAMA&BABY
Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi! To ćwiczenia ułatwiające powrót do formy po okresie ciąży oraz wzmocnienie całego ciała. A dla maluchów to super zabawa, która wpływa również na ich rozwój.

 

Wasza ulubiona stała ramówka:

AQUA FITNESS
Dynamiczne zajęcia na wodzie. Wpływają zarówno na spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na poprawę kondycji. Umożliwiają wzmocnienie mięśni bez zbędnego obciążania stawów. Dobry humor oraz smukłe i ujędrnione ciało bez cellulitu gwarantowane.

BPU
Trening o charakterze wzmacniająco – kształtującym. Zestaw ćwiczeń ukierunkowany na pozbycie się tkanki tłuszczowej oraz na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków.

CORE
Zajęcia poprawiające stabilizację ciała, podczas których wzmacniane są mięśnie głębokie brzucha, przykręgosłupowe oraz mięśnie znajdujące się w okolicy miednicy.

CYCLING
Czysta przyjemność jazdy na rowerach stacjonarnych, a zarazem porządny trening przy doskonałej muzyce. Regularne uczestnictwo w zajęciach przynosi znakomite efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz uzyskaniu jędrnych ud i pośladków. Jednocześnie to świetna zabawa i uwalnianie endorfin.

DANCE & STEP
Zajęcia dla ciała i umysłu, ukierunkowane na spalanie kalorii. Nauka układów choreograficznych, doskonale dostosowanych do stopnia zaawansowania uczestników zajęć. Idealne dla osób lubiących połączenie ruchu, tańca i dobrej muzyki. Dance Aerobic pozwala na utrwalenie pamięci ruchowej i koordynacji, dając przy tym mnóstwo radości i satysfakcji.

FAT BURNING
Średnio intensywny aerobowy trening koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. 

FITBALL
Zajęcia z dużą piłką dla osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze dobrą zabawą. Świetnie kształtują sylwetkę, a przez dodanie ćwiczeń, w których wykorzystuje się pracę z równowagą, poprawia także siłę mięśni posturalnych. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku.

Fit MAMA
Dla kobiet w ciąży i wracających do formy po ciąży. Ćwiczenia na wzmocnienie i poprawę elastyczności klatki piersiowej. Ćwiczenia mięśni brzucha, dna miednicy, odprężające i redukujące bóle i uczucie. 

INTERWAŁ 
To trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Poprawia kondycję, wytrzymałość, siłę i szybkość i wydolność fizyczną.  Pozwala na spalanie dużej ilości kalorii w maksymalnie krótkim czasie. Poprawia metabolizm, dzięki czemu proces spalania tkanki tłuszczowej może trwać nawet do 24 godzin po zakończonym treningu.

JOGA
Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, jak i duchowym. Pozwala
integrować myślenie, emocje i działanie. Prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Buduje zgrabną sylwetkę. Poprawia stan zdrowia i koi nerwy.

MEDICAL FITNESS
Medical fitness to program ku poprawie stanu zdrowia, wydolności, sylwetki. Pomoc osobom z problemami w obrębie stawów i kręgosłupa, szczególnie po zabiegach. Program indywidualnych zajęć w grupie. Diagnozujemy indywidualnie i mierzymy efekty.

NIRVANA FITESS
Relaksujące połączenie optymistycznej muzyki, wzmacniających ćwiczeń pilates i  jogi oraz świadomego rytmicznego oddychania, które oczyszcza ciało i wprowadza umysł w stan Nirvany ...

PILATES
Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, a w szczególności mięśnie głębokie brzucha i grzbietu. Wykonywane są przy spokojnej muzyce. Zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy – forma ta proponowana jest, zatem wszystkim, nawet osobom po kontuzjach.

PUMP
Trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego ciała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.

SENIOR FIT
Zajęcia gimnastyki rehabilitacyjno-zdrowotnej, dostosowane do wieku uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego.  Gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowym. Tego typu trening zwiększa masę i silę mięśni, tym samym usprawnia ruchowo, ma korzystny wpływ na gęstość kości. 

Speedball SM BY IFAA
Innowacyjny program fitness, wykorzystujący obciążenie w postaci piłki lekarskiej do kształtowania wytrzymałości tlenowej i siłowej, przy równoczesnym usprawnieniu i wzmocnieniu całego ciała. Speedball łączy zasady i techniki pochodzące ze sztuk walki, boksu, tradycyjnych ćwiczeń z piłką lekarską oraz kondycyjnego i funkcjonalnego treningu sportowego. Praca z piłką powoduje wykształcenie selektywnej uwagi, wprowadzenie w stan flow, przyczynia się do obniżenia rozkurczowego ciśnienia krwi i tętna spoczynkowego oraz redukuje poziom stresu.

STRETCH
Zajęcia skoncentrowane na rozciąganiu wszystkich mięśni, a zatem likwidujące przykurcze mięśniowe, poprawiające gibkość.

TBC
Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe zawierające elementy aerobiku i treningu siłowego, często na zasadzie interwałowej z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju sprzętu. Kompleksowy trening zapewniający jędrne i smukłe ciało. Skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków.

TRENING OBWODOWY
Jest głównym programem siłowym i kondycyjnym dla wielu akademii policyjnych, formacji wojskowych, medalistów, mistrzów sztuk walk i profesjonalnych sportowców. Trening obwodowy to nowe spojrzenie na fitness. To zaangażowanie, charakter i siła woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami.

TRENING FUNKCJONALNY
To rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

TRX
Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa, gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała. Najpopularniejszym przyborem do tego rodzaju ćwiczeń jest TRX. Przy użyciu TRX można trenować wszystkie grupy mięśniowe.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, czasem z wykorzystaniem sprzętu. Zajęcia minimalizujące skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. 

 

Grafik i rezerwacja online

GRAFIK w wersji PDF do druku aktualny d0 17.09.2017 >>>

GRAFIK w wersji PDF do druku aktualny od 18.09.2017 >>>

 

ZAPISY NA ZAJĘCIA: ONLINE lub tel. 32/3502093

Liczba miejsc na zajęciach grupowych jest ograniczona. Pierwszeństwo wstępu na zajęcia mają osoby, które dokonały rezerwacji zgodnie z punktem regulaminem, a następnie osoby według kolejności pojawienia się przed salą zajęć.

 

Trenerzy Fitness

Trenerzy Siłownia

Cennik