preloader

ŁADOWANIE...

Dziękujemy!

Zamknij
Menu

Siłownia & Fitness

Rezerwacja online

Pokoje

Wygoda, bezpieczeństwo, komfort

Opinie o nas

Polecam na krótki wyjazd !!! super miejsce z atrakcjami sportowymi

Krzysztof ,
żródło: http://booking.com

INFORMACJE

Strefa siłownia & fitness o pow. około 650m2, bogato wyposażona w markowe urządzenia aerobowe i siłowe. Kilkadziesiąt maszyn cardio: bieżnie, stepery, orbitreki, rowerki czołowego światowego producenta marki Life Fitness.

Specjalnie wyodrębniona strefa treningu funkcjonalnego (CROSS) marki HES

2 sale do zajeć grupowych, klimatyzowane oraz 1 sala indoor cycling dla 20os.

 

W cenie wstępu zawarty jest wstęp do komfortowej szatni z natryskami oraz strefy saun sportowych (2 sauny infrared, sauna sucha w godz. 6-23:00).
Szatnie - przestronne, estetyczne i komfortowe – do urządzenia szatni przykładamy równą wagę jak do każdej innej strefy kompleksu. Szatnia damska z toaletką.

 

Zajęcia

NOWOŚCI 2019!

AQUA DANCE 
rodzaj zajęć aqua aerobic, który łączy proste kroki taneczne z różnymi kombinacjami ćwiczeń oraz dynamiczną muzyką.

CUBA DANCE 
Zajęcia dla ciała i umysłu, ukierunkowane na spalanie kalorii. Nauka układów choreograficznych, doskonale dostosowanych do stopnia zaawansowania uczestników zajęć. Idealne dla osób lubiących połączenie ruchu, tańca i dobrej muzyki. Cuba Dance pozwala na utrwalenie pamięci ruchowej i koordynacji, dając przy tym mnóstwo radości i satysfakcji.

LATINO DANCE
To niezwykłe zajęcia w czasie których przeniesiecie się w inny magiczny świat kobiecości, sexapilu, gracji oraz elegancji. W rytmie latynoskim każda kobieta odnajdzie siebie i poczuje przyjemność tańca i rozrusza całe cialo.

HIIT
Czyli intensywny trening interwałowy, to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Trening HIIT daje trzy razy lepsze efekty w odchudzaniu niż ćwiczenia kardio, a jego wykonanie zajmuje dużo mniej czasu. Zobacz, na czym polega trening interwałowy i poznaj jego zalety.

SKITRENING
Zajęcia, które w sposób kompleksowy przygotowują do sezonu narciarskiego/snowboardowego. Szczególną uwagę zwraca się na zwiększenie siły obręczy barkowej, biodrowej oraz poprawę stabilności tułowia poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń. Duży nacisk kładziony jest na korekcję błędów oraz pracę w prawidłowych wzorach ruchowych mającą na celu zminimalizowanie ryzyka kontuzji.

 

Wasza ulubiona stała ramówka:

FIZJO BAND z cyklu GALEN REHABILITACJA

Grupa docelowa: osoby średnio-zaawansowane w treningu.
Fizjo Band to trening z fizjoterapeutą, gdzie podstawowym wykorzystywanym sprzętem są elastyczne gumy oporowe różnego typu: loopy, power bands, taśmy okluzyjne. /Zajęcia są urozmaicane dodatkowo o nowatorski sprzęt m. in. maty ślizgowe czy aquahit – tuby z wodą do treningu.
Na tych zajęciach kształtowane są:
- siła, wytrzymałość, moc kończyn dolnych i górnych
- stabilność tułowia oraz obręczy miedniczej
- mobilność kończyn górnych oraz dolnych
Duży nacisk położony jest na korekcję wzorów ruchowych, które są podstawą skutecznego treningu. Dodatkową korzyścią zajęć jest zmniejszanie dolegliwości bólowych mięśni i stawów obwodowych dzięki użyciu taśm okluzyjnych, a wszystko to pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty, dbającego o bezpieczeństwo treningu. Trening zakończony jest rolowaniem mięśni.

FIZJO TRAINING z cyklu GALEN REHABILITACJA
Grupa docelowa: osoby regularnie aktywne fizycznie.
Trening funkcjonalny z fizjoterapeutą - zajęcia dla osób aktywnych fizycznie, nacelowane na zadbanie o podstawy motoryki, korekcję wzorców ruchowych, wzmocnienie poszczególnych partii mięśniowych poprzez stopniowo wprowadzane progresje ćwiczeń. Przez duży nacisk na jakość wykonywanego ruchu zajęcia mają na celu zminimalizowanie ryzyka kontuzji oraz poprawę efektywności ruchu, a tym samym poprawę wyników sportowych. 
Cel zajęć:
- poprawa siły i wytrzymałości kończyn górnych i dolnych
- poprawa stabilności tułowia oraz obręczy miedniczej
- poprawa wzorców ruchowych
- poprawa mobilności stawów 

TRENING MEDYCZNY z cyklu GALEN REHABILITACJA
Grupa docelowa: osoby początkujące w treningu.
Trening medyczny to zajęcia stworzone dla osób, prowadzących siedzący tryb życia, które chcą rozpocząć swoją regularną aktywność fizyczną lub wznowić ją po przerwie, ale mają wątpliwości, które ćwiczenia mogą wykonywać, a których powinny unikać. Pod czujnym okiem fizjoterapeuty rozluźniane będą zbyt napięte mięśnie przy pomocy rollerów i piłeczek do rollingu, poprawiona zostanie stabilizacja centralna oraz torowane będą prawidłowe wzorce ruchowe.
Cele treningu:
- Poprawa mobilności stawów (techniki uelastyczniania mięśni, techniki mobilizacji kręgosłupa piersiowego, klatki piersiowej, rozluźnianie mięśniowo-powięziowe tkanek miękkich).
- Poprawa stabilności: trening stabilizacji centralnej (CORE), globalna praca korekcyjna z uwzględnieniem sąsiadujących segmentów łańcucha kinematycznego, wzmacnianie mięśni pośladkowych wielkich i średnich.
- Torowanie prawidłowych wzorców ruchowych, prawidłowa postawa, prawidłowa praca mięśni, prewencja urazowa.

AQUA FITNESS
Dynamiczne zajęcia na wodzie. Wpływają zarówno na spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na poprawę kondycji. Umożliwiają wzmocnienie mięśni bez zbędnego obciążania stawów. Dobry humor oraz smukłe i ujędrnione ciało bez cellulitu gwarantowane.

BPU
Trening o charakterze wzmacniająco – kształtującym. Zestaw ćwiczeń ukierunkowany na pozbycie się tkanki tłuszczowej oraz na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków.

CORE
Zajęcia poprawiające stabilizację ciała, podczas których wzmacniane są mięśnie głębokie brzucha, przykręgosłupowe oraz mięśnie znajdujące się w okolicy miednicy.

CYCLING
Czysta przyjemność jazdy na rowerach stacjonarnych, a zarazem porządny trening przy doskonałej muzyce. Regularne uczestnictwo w zajęciach przynosi znakomite efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz uzyskaniu jędrnych ud i pośladków. Jednocześnie to świetna zabawa i uwalnianie endorfin.

FAT BURNING
Średnio intensywny aerobowy trening koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. 

FITBALL
Zajęcia z dużą piłką dla osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze dobrą zabawą. Świetnie kształtują sylwetkę, a przez dodanie ćwiczeń, w których wykorzystuje się pracę z równowagą, poprawia także siłę mięśni posturalnych. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku.

FULL BODY WORKOUT 
Specjalistyczne zajęcia fitness, które wzmacniają, kształtują oraz umożliwiają wyrzeźbienie wszystkich partii ciała. Polegają na nieskomplikowanych, zwyczaj podstawowych krokach, wchodzących w skład treningu aerobowego. Ćwiczenia te nie są łączone w układ, charakteryzuje je duży poziom intensywności i skuteczności.

INTERWAŁ 
To trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Poprawia kondycję, wytrzymałość, siłę i szybkość i wydolność fizyczną.  Pozwala na spalanie dużej ilości kalorii w maksymalnie krótkim czasie. Poprawia metabolizm, dzięki czemu proces spalania tkanki tłuszczowej może trwać nawet do 24 godzin po zakończonym treningu.

JOGA
Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, jak i duchowym. Pozwala
integrować myślenie, emocje i działanie. Prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Buduje zgrabną sylwetkę. Poprawia stan zdrowia i koi nerwy.

MAMA & BABY 
zajęcia dla mam z dziećmi po porodzie. Zajęcia zorganizowane specjalnie z myślą o kobietach, których celem jest wrócić do formy i wyglądu pookresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Zapraszamy również przyszłe mamy w ciąży.

MEDICAL FITNESS
Medical fitness to program ku poprawie stanu zdrowia, wydolności, sylwetki. Pomoc osobom z problemami w obrębie stawów i kręgosłupa, szczególnie po zabiegach. Program indywidualnych zajęć w grupie. Diagnozujemy indywidualnie i mierzymy efekty.

NIRVANA FITESS
Relaksujące połączenie optymistycznej muzyki, wzmacniających ćwiczeń pilates i  jogi oraz świadomego rytmicznego oddychania, które oczyszcza ciało i wprowadza umysł w stan Nirvany ...

PILATES
Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, a w szczególności mięśnie głębokie brzucha i grzbietu. Wykonywane są przy spokojnej muzyce. Zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy – forma ta proponowana jest, zatem wszystkim, nawet osobom po kontuzjach.

PUMP
Trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego ciała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.

SENIOR FIT
Zajęcia gimnastyki rehabilitacyjno-zdrowotnej, dostosowane do wieku uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego.  Gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowym. Tego typu trening zwiększa masę i silę mięśni, tym samym usprawnia ruchowo, ma korzystny wpływ na gęstość kości. 

STRETCH
Zajęcia skoncentrowane na rozciąganiu wszystkich mięśni, a zatem likwidujące przykurcze mięśniowe, poprawiające gibkość.

TBC
Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe zawierające elementy aerobiku i treningu siłowego, często na zasadzie interwałowej z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju sprzętu. Kompleksowy trening zapewniający jędrne i smukłe ciało. Skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków.

TRENING OBWODOWY
Jest głównym programem siłowym i kondycyjnym dla wielu akademii policyjnych, formacji wojskowych, medalistów, mistrzów sztuk walk i profesjonalnych sportowców. Trening obwodowy to nowe spojrzenie na fitness. To zaangażowanie, charakter i siła woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami.

TRENING FUNKCJONALNY
To rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

TRX
Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa, gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała. Najpopularniejszym przyborem do tego rodzaju ćwiczeń jest TRX. Przy użyciu TRX można trenować wszystkie grupy mięśniowe.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, czasem z wykorzystaniem sprzętu. Zajęcia minimalizujące skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. 

 

Grafik i rezerwacja online

Grafik do 22.04.2019!

GRAFIK w wersji PDF do druku >>>

 

Nowy grafik od 23.04.2019!

GRAFIK w wersji PDF do druku >>>

 

 

 

ZAPISY NA ZAJĘCIA: ONLINE lub tel. 32/3502093

Liczba miejsc na zajęciach grupowych jest ograniczona. Pierwszeństwo wstępu na zajęcia mają osoby, które dokonały rezerwacji zgodnie z punktem regulaminem, a następnie osoby według kolejności pojawienia się przed salą zajęć.

 

Trenerzy Fitness

Trenerzy Siłownia

Cennik